TUNGKU MODEN
 

Tungku Moden atau juga dipanggil bantal panas adalah sebuah bantal seperti hot water bag. bantal ini adalah baik untuk kesihatan dan dapat melegakan serta mengurangkan sakit-sakit seperti :
  • Demam/ Panas Badan
  • Meminimumkan Tekanan Darah Tinggi
  • Sakit Badan/ Sakit Pinggang 
  • Sakit, Bangkak dan Lenguh Tapak Kaki

Bantal panas tak perlu diisi dengan air panas, cuma charge selama 5 minit, selepas lampu indicator terpadam, bantal panas boleh terus digunakan. Ia amat sesuai digunakan oleh wanita yg baru bersalin , tidak perlu lagi menggunakan batu sungai untuk bertunku.


Produk ini merupakan inovasi terbaru tungku yang satu ketika dahulu bersifat tradisional kini di perbaharui untuk kemudahan anda, ia sangat baik untuk kesihatan anda sekeluarga.

Diperbuat daripada bahan anti-kuman yang mengandungi cecair, tungku moden ini bersih dan mempunyai unsur perubatan yang tersendiri.



Tungku Moden ini merupakan produk yang terlaris dipasaran kerana kebaikan & keberkesananya untuk kesihatan.Tungku Moden ini mempunyai fungsi & kebaikan yang sama seperti tungku batu sungai yang digunakan oleh nenek moyang kita pada masa dahulu.

Penggunaan Tungku Moden ini ringkas,fleksibel,selamat,menjimatkan masa,mudah dibawa,ringan,boleh digunakan pada bila-bila masa & tidak merosakkan pakaian..Ia juga Sesuai untuk kegunaan lelaki @ perempuan..

Untuk para ibu yang keguguran yang tidak mempunyai masa berehat @ cuti yang panjang, ia sangat baik kerana ia boleh dibawa ke pejabat untuk kegunaan sampingan..


Bantal/Tungku Panas ini sepatutnya dimiliki oleh semua individu kerana kebaikannya yang diketahui umum dan harganya yang murah & berpatutan.

AWAS!!! PASTIKAN YANG ORIGINAL